czwartek, 7 czerwca 2012

wolne

Dzisiaj święto... więc też zrobiłam sobie wolne:) cały dzień z moim maleństwem :) Kiedy mały spał szperałam w internecie. Doszłam do wniosku pewnie nie tylko to jest moje zdanie ale w Polsce bardzo ale to bardzo jest niedoceniane rękodzieło :(
Patrząc z perspektywy czasu teoretycznie jest trochę lepiej jednak nadal nie doceniamy tego co wychodzi spod rąk naszych znajomych...
Nawet nie zdajemy sobie sprawy ilu naszych znajomych w zaciszu swojego domu coś tworzy, niektórzy nie odważają się pokazania swoich prac ... a nie warto się bać :) sama też się kiedyś bałam ale tak jakoś wyszło... zaczynało się od robienia biżuterii dla siebie, później dla znajomych, a jeszcze później biżuteria srebrna, maskotki, trochę decoupage i inne drobiazgi :)

Musimy wszystkie coś zrobić żeby nasza pracy była doceniana !!

1 komentarz:

  1. Masz rację...mnustwo ludzie lubuje się w taniej chińszczyźnie, ale myślę, że powoli będzie się to zmieniać. Jak na nasz kraj przystało trzeba poczekać zanim coś w pełni się przyjmie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń