czwartek, 19 lipca 2012

zaległości

Obiecałam uzupełnić zaległości i tak też czynię :)
Dużo ostatnio robię różnego rodzaju bransolet z sznurków i rzemieni...
A oto zwykłe sznurkowe ala lilu z posrebrzanymi przywieszkami :
teraz to samo tylko dla bardziej wymagających srebro p 925 i kryształy Swarovskiego:



teraz troszkę poplątane :) sznurek bawełniany i syntetyczny z śmiesznymi przywieszkami :

i już na sam koniec skromne rzemyczki skórkowe na życzenie może być przywieszeczka do nich :

teraz pracuję nad czeskimi koralikami bo odwiedziłam hurtownię i mam ich kilka kg :) tak tak moje drogie nie pomyliłam się kilogramów :) to co z tego wyjdzie zostanie umieszczone jak najszybciej na blogu :)

2 komentarze:

  1. Eluś wrzuć foto tych bransoletek co my mamy:D:D bo są rewelacyjne :P:P heheh

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przywieszki...coś ostatnio mam do nich słabość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń