środa, 30 maja 2012

Candy



Zabawa z  CANDY  (zasady chyba wszystkim znane ale na wszelki wypadek przypominam) polega na tym, że zapisujecie się na losowanie i w określonym terminie następuje losowanie a następnego dnia wyniki losowania :)
Nagrody będą różne: tkaniny, dodatki krawieckie,  przydasie,i moje wyroby (raczej biżuteria ).

Zasady podobne:
1. komentarz pod tym postem
2. banerek z odnośnikiem do mnie
3. LUBIĘ TO na facebooku
4. dla osób nieposiadających bloga, ale mających profil na FB -zamieszczenie info na swoim profilu
Pierwsze losowanie 30 czerwca, wyniki 1 lipca.

będę się starała organizować comiesięczne  Candy :)
w tym miesiącu mam do oddania następujące rzeczy :) mega zestaw guzików, tasiemki i koronki wszystko jak widać na zdjęciu :



9 komentarzy:

  1. Pięknie tu u Ciebie:) ja się zapisuję na candy!!!! haha jestem pierwsza:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że zapisuję się na guziczki i tasiemki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja stane w kolejce :) ciumki i milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    facebook : sabo eva

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe candy, bardzo przydały by mi się takie rzeczy :-) Przyłączam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się ustawię po cukierasy :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń